Privat vadba

Prednost privat vadbe pred skupinsko je, da s takim načinom vadbe dosežete rezultate v najkrajšem možnem času, saj je trening v celoti prilagojen vašim potrebam in ciljem. Ta oblika vadba je primerna za tiste, ki so pripravljeni stopiti izven cone udobja in iz sebe izvleči največ. Privat vadba je v celoti prilagojena individualnemu izzivu vsakega udeleženca posebej. To pomeni, da se trener osredotoči na vaše želje, potrebe in potenciale. Ne glede na vaš cilj (hujšanje, oblikovanje telesa, doseganje osebnih športno rekreativnih ciljev ali rehabilitacija po poškodbi,…), je naloga trenerja, da vas usmerja in vam pomaga maksimalno izkoristiti vaš potencial.

Kako vadba poteka?

Pred vadbo trener z vsakim zainteresiranim sestavi individualni program vadbe, ki ga prilagodi vašim ciljem. Poleg programa vadbe se trener z vami pogovori o pravilnem načinu prehranjevanja. Glede na vaše cilje, vam sestavi še jedilnik ustrezne prehrane.

Vadba je sestavljena iz vaj, ki ustrezajo vašemu cilju. Ob vadbi vas trener ves čas motivira, skrbi za pravilno izvajanje vaj, vas potiska izven cone udobja, spremlja vaš napredek ter opravlja meritve. Če upoštevate vsa njegova navodila pri izvedbi vaj in se prehranjujete glede na priporočila, so rezultati zagotovljeni že po nekaj mesecih redne vadbe.

Kaj pridobite s tem načinom vadbe?

  • Izberete termin vadbe, ki ustreza vam.
  • Program vadbe je načrtovan izključno za vas oz. vaše potrebe in cilje. Za vas izberemo najbolj primerne vaje iz širokega nabora vadbenih sistemov.
  • Zastavljene cilje dosežete hitreje.
  • Trener vas ves čas potiska izven cone udobja, s čimer poskrbi, da svoje potenciale izkoristite maksimalno.
  • Trener ves čas budno spremlja vaš napredek in po potrebi trening sproti prilagaja.
  • Trener vam svetuje, kako lahko uporabljate športne pripomočke tudi doma.
  • Trener vam svetuje, kako lahko vadbo kombinirate s pravilnim načinom prehranjevanja. Kombinacija vadbe in pravilne prehrane je zmagovalna kombinacija za dosego cilja.

Ali je privat vadba primerna za vas?

Vadba je primerna tako za ženske, moške, rekreativce ter tekmovalne športnike, ne glede na starost in fizično zmogljivost.

Vadbo prav tako priporočamo posameznikom s slabše razvitimi gibalnimi sposobnostmi ali motnjami v gibanju.

Pri tej obliki vadbe upoštevamo tudi zgodovino vaših poškodb ali disfunkcijo zaradi narave dela (veliko sedenja,…).

Vadbo lahko prilagodimo tudi nosečnicam, za katere je gibanje prav tako pomembno.

Privat vadba je zelo primerna tudi za posameznike s prekomerno telesno težo. Z vsakim vadečim analiziramo prehranjevalne navade in ocenimo prehranski status. V nadaljevanju izdelamo individualni tedenski in mesečni jedilnik. V nadaljevanju spremljamo napredek.

V tak način vadbe se lahko vključijo tudi rekreativci, ki želijo izboljšati svoje športne dosežke (primer: boljša uvrstitev na tekaških prireditvah).