Apolon Spinning

Spinning je kardiovaskularni trening na stacionarnih kolesih Spinnerjih. Spinnerji so enostavna in biomehansko oblikovana kolesa. Vadbo vodi profesionalno usposobljeni inštruktor, ki udeležence spodbuja k individualnemu nastavljanju obremenitev (težavnosti). Pri Spinningu potiskamo pedale in z različnim tempom simuliramo naravne kolesarske razmere, kot sta klanec in ravnina. V tem programu je največji poudarek na merjenju srčnega utripa in 5 različnih vrstah treninga glede na intenzivnost (od aktivnega počitka do simulacije tekme).

Okrevanje (Recovery): To je nizko intenzivna vadba, namenjena regeneraciji in aktivnemu počitku. Maksimalna obremenite srčne frekvence je od 50 % do 65 %.

Vzdržljivost (Endurance): V tem delu je poudarek na aerobnem treningu, izgorevanju maščob in pridobivanju osnovne vzdržljivosti. Vaje, ki jih izvajamo, so ravnina, tek in skoki. Maksimalna obremenite srčne frekvence je od 65 % do 75 %.

Moč (Strenght): To je kombinacija aerobnega in anaerobnega treninga. Poudarek je na treningu moči, pridobivanju vzdržljivosti v moči in izgorevanju maščob. Po ogrevanju izvajamo klanec sede in stoje, tek z obremenitvijo in skoke v klanec. Maksimalna obremenite srčne frekvence je od 75 % do 85 %.

Interval: Ta del treninga ima največji razpon intenzivnosti. Gre za kombinacijo aerobne in anaerobne vadbe, kjer izgorevajo maščobe. Pri tem razvijemo moč, hitrosti ter izboljšujemo frekvenco in ritem. Pri intervalu izvajamo vse vaje. Maksimalna obremenite srčne frekvence je od 65 % do 92 %.

Tekmovalni dan (Race Day): Ta del treninga je visoko intenziven ter ga uporabljamo kot test pripravljenosti in kontrole našega treninga, tako s psihičnega kot s fizičnega vidika. Maksimalna obremenite srčne frekvence je od 80 % do 95 %.

Kaj lahko s Spinningom dosežete?

Treningi so namenjeni izboljšanju splošne vzdržljivosti, tehnike pedaliranja, hitrosti, pridobivanju vzdržljivosti in izgubi maščobe. Poleg intenzivnosti, ki je pomembna za doseganje želenega cilja, vas pri Spinningu naučimo še pravilnega načina dihanja, pravilnega načina treninga (aerobno/anaerobno), osredotočenosti in psihičnih priprav.

S pomočjo spinninga lahko:

  • pridobite in ohranite vzdržljivost;
  • izgubite odvečno maščobo;
  • okrepite kolenske vezi;
  • omilite ali odpravite težave s križem;
  • pridobite vzdržljivost in moč.

Ali je spinning primeren za vas?

Spinning je primeren za vse, saj je intenzivnost prilagojena posamezniku in njegovim ciljem. Priporočamo ga tudi nosečnicam ali starejšim ljudem, saj je trening varen, udoben in brez hitrih premikov, nenadnih obratov ali zapletenih sestavljenih elementov. Spinning je odlična vadba za ljudi, ki želijo motivacijsko vadbo po ritmu svojih zmogljivosti. Primerna je za ljudi, ki si želijo izboljšati kondicijo in obvarovati sklepe pred udarci in obrabo.

Katero opremo priporočamo na Spinningu?

  • Podložene kolesarske hlače.
  • Športne copate s tršim podplatom ali kolesarski čevlji.
  • Brisača.
  • Pijača.
  • Merilec srčnega utripa.